Pozycjonowanie bez ryzyka
Czym jest e-commerce?
Słowo może brzmieć dziwnie, jednak mamy z nim dzisiaj do czynienia nierzadko. Bo e-commerce to nic innego, jak powszechnie określany handel drogą elektroniczną. Najbardziej popularną jego formą są przede wszystkim sklepy online. To wszelkie metody, które sprzyjają nawiązywaniu umów kupna-sprzedaży na odległość. W branży e-commerce wykorzystuje się współczesne urządzenia, jakim jest smartfon, faks czy telewizja.
Najczęściej e-commerce wiąże się z działalnością sklepów online. Ale nie jest to do końca poprawne. Jest tak bowiem, że taka działalność nie powinna ograniczać się tylko i wyłącznie do sklepów internetowych. W licznych przypadkach umowy handlowe podpisywane elektronicznie mają charakter niebezpośredni. Oznacza to tyle, że wybranie rzeczy i płatność za niego jest regulowana drogą elektroniczną, a dostawa zamówionego produktu, odbywa się w sposób standardowy lub odbiera się go osobiście. Transakcje elektroniczne mają często charakter bezpośredni. Wtedy wszelkie działania odbywają się tylko i wyłącznie za pomocą sieci. Tu zamawia się produkt, płaci za towar i w ten sam sposób się zakup dostaje. Branża e-commerce bardzo sprawnie się rozwija, o czym decydują głównie zyski, jakie uzyskuje się z handlu elektronicznego. To przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. Mniejsze koszty dla sprzedających. Znaczniejsze możliwości wyboru, jeśli chodzi o potrzebne produkty. Handel elektroniczny ma też negatywne strony. Najczęściej tutaj wymienia się brak szans na dokładne obejrzenie towaru. Do negatywnych stron handlu elektronicznego zalicza się też ograniczony kontakt ze sprzedawcą i często spóźnienia w dostawach. Pomimo słabych stron branża e-commerce funkcjonuje bardzo dobrze.
http://pozycjonowaniebezryzyka.pl